2009. június 8., hétfő

Vizsgaidoszak




Passziv feleven vagyok, megis van annyi vizsgam, mint a foiskolasoknak.
Sok honapnyi tananyag tanulsagat most kell levonni, es a tesztek csak jonnek sorban. Minden valasztas kerdese, az opciok adva vannak.
Az elejen lecsusztam es csunyakat buktam, de van annyira kegyes a "tanszek" hogy szoljon, mielott rosszabb lesz. A jeleket megkaptam, ereztem, hallottam, lattam es ami a legfontosabb, eszre is vettem.
Most mar egyenesbeallok es teszem, amit tennem kell es tudatosan valasztok az utelagazasnal, felulemelekdeve es hatrahagyva a multat es az abba beleragadt embereket, megha ennyire nehez is.

******************************************************************

Egy gyonyoru video a csakrakrol es mukodesukrol, gondolat es lelektisztito. Enjoy :]

2 megjegyzés:

  1. Basszus, két napja azon gondolkodom, hogy nem is mondtad, hogy vizsgázol... De már leesett :D
    Nálam ötösre vizsgáztál, nagyon-nagyon-nagyon köszönöm a segítséget!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szivesen, nem csak rajtam mult :) Orulok, hogy sikerult.

    VálaszTörlés