2009. augusztus 6., csütörtök

Elcsendesedés - Tudatos teremtés

Nem írtam mostanában túl sokat. Nem volt mit, pedig rengeteg dolog történt. De nem voltak gondolataim. Nem éreztem, nem voltam tudatos, nem volt időm rá. Nem volt terem, nem volt csend. Nem volt magány. Megszűnt teljesen. Ahogy beindult az életem, elvesztettem magamat. Nem tudtam befelé figyelni.
Berendeztem és otthonossá tettem a lakást.
Beiratkoztam hermetikus asztrológia szakra a Göncöl Szellemtudományi Szabadegyetemre.
Olvasok, tanulok.
Voltam nyaralni a szüleimmel.
Gondját viselem a kutyámnak.
Csinálom a dolgomat jól, magamat megerőszakolva, teljesen motiválatlanul.
Titkot őrzök és szerepet játszok.
Megszerveztem a közös nyaralásunkat Vele.
Párt találtam. Kedveset, okosat, szenvedélyeset, megbízhatót, törődőt.
A Füzetben rengeteg pontot pipálhatok ki, mégha sokszor tanulságos is egy-egy teremtés végeredménye. Sokszor olvastam és hallottam: "Nagyon gondold meg mit kívánsz!" Mennyire igaz. Tényleg gondoljátok meg mit kívántok. Ha munkát kértek kérjetek elismerést is hozzá a jó kollégák mellé. Ha otthonos lakást kértek, ne felejtsétek, hogy legyen csendes is. Ha társat kívántok, kívánjatok neki időt, amit rátok szentelhet és nyitottságot és elég szeretetet, hogy elfogadjon titeket "furcsa" mivoltotokban és érettséget, hogy együtt tudjanak élni veletek.
Jól gondold meg mit kívánsz. A kristályos lánynak üzenem, hogy írjon csak bátran a Füzetbe, de ne feledje ki a listáról, hogy párjával felvállalhassák egymást.
Különben szét fog hasadni. Amikor nem érhet hozzá finoman, egymást csitítva. Amikor nem csókolhatja meg támaszt keresve. Amikor nem szólíthatja meg úgy, hogy megmelengesse a szívét. Szét fog hasadni.
Van humorérzéke a sorsnak, olyan poénokat szór, amire aztán végképp nem számítanánk. Kemény tanár, de jó tanár. Azt hinnénk tudatosan teremteni könnyű és innentől kezdve sorsunk teljesen az irányításunk alá kerül. Nem is hinnénk mennyire nincs ez így.
Mi kell a "jó" teremtéshez?
Pontos megfogalmazás. Mikor kérünk valamit angyalainktól, a mesterünktől, vagy bárkitől, legyünk minél pontosabbak. Soha nem fogják a kezünkbe adni teljes mértékben vágyunkat, de az általunk felrajzolt vázlat alapján meglepő, kiszámíthatatlan csodákat alkotnak nekünk.
Elcsendesedés. Teremteni nem lehet felszínesen, kapkodva, komolytalanul. Időt és csendet kell rá szentelni. Magaddal kell lenned, lelkeddel, legbelső éneddel ahhoz, hogy teremteni tudj.
Alázat. Ha mi teremtünk, akkor mi vagyunk Isten? Ha mi teremtünk, akkor bármire képesek vagyunk. Ha mi teremtünk, akkor mások hol lesznek hozzánk képest? Mi vagyunk Isten egy kicsiny kiszakadt része. Kicsi, szárnyaszegett, amnéziás, vak, öntelt kis istenek vagyunk. Tudnunk kell, hogy mindenre képesek vagyunk, de csak az Egység által. A Szeretet által. Alázat és eggyéválás. Különben nem megy.
Ha most előveszed füzetedet és átlapozod, talán észreveszed mennyire nem tudsz még "jól" teremteni. De képes vagy rá. Csak törekedj felfelé, szeress, legye meg benned az alázat és a türelem. Engedd át magad az Egység energiájának, Istennek, a Szeretetnek, akárhogy is hívod.

Te mit teremtettél már? Volt már viccesen, szomorúan, meglepően zárult teremtésed? Meséljetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése