2009. július 5., vasárnap

Amire vágyunk, az jár nekünk

"Minden ember amikor elkezd meditálni, a varázslatot éli újra. A Teremtő álmot bocsát Ádámra. Mi történik az álomban? Itt történik a hatalmas nagy dolog. Ennek a földi létezésnek ez a titka. A szentnek nevezett iratok különböző módon, de ugyanazt mondják el. Ez a következő: miután álmot bocsátott Isten Ádámra, kettéveszi. Ezt az oldalborda cuccot, ezt felejtsük el. Megfelezi, kettéveszi. Ez a csodálatos az egészben. Nem áll meg a Teremtő egy másik létezésben, univerzumban és onnan hozza át Évát, hanem abból az egyből, ami van, abból csinál kettőt. Puff neki. Felébrednek és máris megvan Ádám párja. De az nem egy másik minőség, hanem az ő kiegészítője. Jól működik a project azóta is? Ugye egész életre szóló program, hogy keresem a másik felemet. Egész inkarnációkon át, szinte minden földi életben ez egy nagyon erős motivációs tényező. Mert bárkire nézek, ott áll és ő csak fél. Egyedül van és fél. Egyedül van és fél.
Hadd fogalmazzak egyszerűen. Honnan tudom, hogy ki a másik felem? Onnan, hogy első pillanatban felismerem. Amikor én leges-legelőször én meglátom őt ebben a létezésben, felismerem. Ez nem első látásra szerelem. De az biztos, hogy felismerem és mélyebben megérint, mint pl. a Lendvai Ildikó látványa. És a szent szó, ami ugye egyedül a magyar nyelvben jelenik meg, a szerelem. Mert nézzük csak meg, hogy mennyi olyan házasság van, ami arra alapul, hogy "Hááááááttt végülis jó lesz ez. Má' együtt vagyunk 5-6 éve. Hát ha nincs ló, jó lesz ő is..."
Na most tegye fel a kezét mindenki, aki ismer ilyen kapcsolatot. De jó, hogy nem ilyenben vagyunk, ugye? És láttunk már olyat, hogy ez jóra fordul? Soha a büdös életben. Ez soha nem tud jóra fordulni. Ugye hányszor van az, hogy "Hát nem ő az igazi, de azért dolgozok, dolgozok, dolgozok rajta, hogy jó legyen..." És szétmennek, összejönnek, szétmennek, összejönnek. Ember fia nem látott olyat, hogy 8szor szétmennek és 9edszerre végre boldogok lesznek. Ilyen az életben nincs. Ez azért nagyon érdekes, mert ha nem az igazival vagyok együtt, akkor súlyos hátrányom van. Ugyanis nem a saját tükrömben nézem magam, hanem valaki másnak a tükrében és hiába próbálom felfedezni magam, nem tudom. Ha nem az igazival vagyok együtt, akkor 4 embernek az életét csűrögetem el. Az hogy a négyből én ott vagyok, az a legutolsó. De ott van ugye a "szamár" is, mert ha ló nincs... Neki húzom az idejét, de nem csak az övét húzom, hanem húzom az ő igazijának is az idejét. Mert eljöhet neki az igazi, de az nagyon súlyos helyzeteket idéz elő. Mert ebben a felállásban az ő igazija neki csak szeretője lehet. A szeretői létezés pedig: 1. Emberhez nem méltó létezés. 2. Nagyon súlyos karmákat teremt. Tehát hogy valakinek a titkos élvezeti mellékutcája legyek.... Bocs, azt nem....
És akkor már ott toporog a kertkapuban az én igazim, de nem tud bejönni, mert ott van én serlegemben a poshadt víz. Mert mit kéne csinálnom? Ki kéne öntenem és ki kéne takarítanom azt a serleget, hogy úgy ragyogjon, mint a csillagok. És akkor az én igazim el fog jönni.
Na most ezt itt nem akarom elpoénkodni. Tehát ha valakinek nem jó a párkapcsolata, akkor az egész élete pfff... Akkor igazából nem tud örülni másnak. Mert fél, mert fél. Olyan létezés nincs, hogy ne legyen itt az igazi. De olyan van, hogy meg kell érte dolgozni, olyan nagyon is van. Méltóvá kell rá válni és meg kell érte dolgozni.
Hadd idézzem egy spirituális költőnket. János Vitéz a halálon átmegy, a halálon átmegy a Jancsi gyerek és eljut Tündérországba. Előtte felajánlják neki - még Trianon előtt - a francia királylányt. "Ó nekem ő nem kell". Ugye? Tehát ott van a kisértés. Egzisztenciálisan tuti a csaj, nyugdíjas állás, stb. De nem, neki megvan a maga Juliskája és nem kódorog össze-vissza, hanem tudja. és rátalál az igazira? És ott van Tündérország? És meg kell küzdeni a sárkánnyal, medvével, kígyóval? Meg kell érte küzdeni és ő lesz a király. Az életének az ura. Ki tud teljesedni, ott van a teljesség.
Minden embernek ott van. Szokták mondani, hogy "De lehet, hogy az a karmám, hogy egyedül vagyok." Hát ezt nagyon könnyű kideríteni. Nagyon könnyen választ lehet kapni. Csak egy kérdés:
"Figyelj ide ember, figyelj testvérem, vágysz te az igazira?" "Hát hogyne vágynék!" "Nah akkor itt van, ha nem vágysz rá nincs itt." Elmondok egy titkot: Amire vágyunk, az jár nekünk. Amire vágyunk, az jár nekünk. Ez kulcs. Ezt tessék nagyon komolyan venni."

(Paksi Zoltán - Égi utak csillagüzenetei)

3 megjegyzés:

  1. De mi van, ha én azt érzem, ott van a fél, de még sem ő az? ezt hogy deríted ki?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem csak egy fel van :) Sok fel lehet, sokakkal lehet eletekre visszameno kapcsolatod. Ha gondolod, adok majd konyvet...

    VálaszTörlés
  3. jah, értem. de..... hmm, kérek szépen könyvet :) és aztán kérdezek... :D (kapsz cserébe szoknyát)

    VálaszTörlés